Nápověda

Jak nakupovat
Zboží, o které máte zájem, je třeba nejdříve vložit do košíku, následně pečlivě vyplnit kontaktní údaje o sobě / firmě, zvolit způsob dopravy a platby. Nabízíme Vám platbu dobírkou, což je platba na místě při předáni. Druhá možnost je platba bankovním převodem na základě zálohové faktury. Platbu na fakturu se splatností 14 dnů nabízíme jen spolehlivým a prověřeným zákazníkům, se kterými spolupracujeme delší dobu. Pokud je pro Vás důležitá rychlost dodání zboží, doporučujeme platbu dobírkou.

Pokud si přejete zaslat zboží na adresu jinou než uvedenou v kontaktních údajích, doplňte prosím doručovací adresu do pole "komentář".

Následně musíte souhlasit s podmínkami našeho eshopu a pokračujete tlačítkem odeslat objednávku. Tímto jste dokončili proces objednávky.

Po odeslání objednávky Vám příjde do Vaši emailové schránky email  s informací o Vaši objednávce. Pokud jste zvolili platbu převodem, dostanete po zpracování objednávky našim pracovníkem do emailové schránky zálohovou fakturu se splatností 7 dnů.

 

Expedice zboží
Vyřizování objednávky probíhá ihned nebo druhý den po obdržení objednávky. Zboží expedujeme každý den. Pokud Vámi objednané zboží není skladem, bude expedováno až po jeho naskladnění na náš sklad. O tom Vás budeme informovat emailem nebo telefonicky.


Doprava
Zboží je přepravováno kurýrní službou - společností GLS. Odeslané zboží bude u Vás druhý pracovní den od odeslání (na Slovensku do 48 hodin). Samozřejmně je možný i osobní odběr v Třinci.

Ceny

Všechny ceny v našem internetovém obchodě jsou uvedeny bez DPH. Jsme plátci DPH.

Fakturu dostanete v příloze emailu. Daňový doklad zasíláme ve formátu PDF, který je podepsán elektronickou značkou založenou na kvalifikovaném certifikátu a splňuje tak veškeré náležitosti daňového dokladu. Elektronickou značkou je opatřen pouze dokument PDF, daňový doklad tedy můžete archivovat bez doprovodného e-mailu.

Informace ke kvalifikovanému certifikátu:
Kvalifikovaný certifikát vydala kvalifikovaná certifikační autorita Postsignum (www.postsignum.cz). Je vytvořen tak, aby splňoval všechny aktuální legislativní požadavky, a to zejména dle zákona č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu v platném znění.


Reklamace
Zde najdete podrobné informace týkající se uplatnění případné reklamace zboží zakoupeného v našem internetovém obchodě www.ustredny24.cz. Veškeré Vaše reklamace, prosím, zasílejte na e-mail obchod@ustredny24.cz nebo je hlaste telefonicky na čísle +420 558 843 710. Zjevné vady zboží oznamuje zákazník ihned, nejpozději pak do tří dnů ode dne dodání zboží. Skryté vady zboží zákazník reklamuje do 14 dnů ode dne dodání zboží. Po uznání reklamace bude zákazníkovi zboží vyměněno nebo vrácena uhrazená kupní cena. POZOR! Zboží musí být vráceno v původním obalu. Za případnou ztrátu spediční firmou neručíme! Reklamované zboží neposílat dobírkou!

Neoprávněná reklamace
V případě reklamace, kde nebude zjištěna oznámená závada, nebude se jednat o závadu, na kterou se vztahuje záruka, můžeme požadovat úhradu vzniklých nákladu.

Vyřizování reklamací
Reklamace přijimáme emailem: obchod@ustredny24.cz nebo telefonicky +420 558 843 710

Plná záruka vráceni peněz
Jestliže zjistíte, že jste si vybrali špatně a zakoupené zboží Vám nevyhovuje, máte možnost je vrátit do 14 dnů ode dne převzetí bez uvedení důvodu. Musíte však splnit tyto podmínky:
1) Zboží musí být v originálním obalu.
2) U zboží musí být přiložena kopie dokladu o nákupu.
3) Zboží musí být zasláno jako obyčejný balík na naši adresu. Nikoliv dobírkou.
Vráceny budou pouze peníze za zboží. Poštovné se nevrací.

 

Ochrana dat
Provozovatel internetového obchodu ustredny24.cz se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně. Vaše osobní údaje budou dle zákona přísně zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a Vámi. Zpracování a nakládání s osobními údaji probíhá v souladu se zákonem 101/2000 Sb. na ochranu osobních dat.